onsdag den 23. september 2015

Hvorfor lige rajser

Jeg valgte at skrive om det jeg gjorde fordi jeg har altid godt kunne lide at være på frie, det første sådan rigtige fire vi var på var det jeg bliv 7 år det var til Egypten, vi var af sted i 2 uger, det var min første rigtige frie. Side har vi være flere steder. Jeg har i genne snitte være af sted 1 gang om året siden. Nogen af gange med skoen. Den ene gang med skoen, var folkeskolen og der gik turen til Berlin, så en gang med efterskolen hvor vi skulle til Norge. Med familien har jeg være i USA 2 gange, Egypten 3 gange, som sagt Bali, og mange flere steder.
Jeg kan godt lide at være på fire fordi jeg får lov til at se noget andet end Danmark,  noget der er mere interessant end kedelige Danmark. Elsker også jeg kan få lov til at se hvordan andre mennesker lever deres liv, selv om vi du er et sted hvor der er turister, følger jeg stadig jeg for lov til at se hvordan folk lever i deres land.

Jeg syndes ikke der er noget meder end at komme ned på en hotel og dem der arbejder der er så søde, og det er jo de indfødte, og det må jeg nok sige at der går prisen til Bali, de hade nok nogen af de mist søde mennesker jeg har mødt på en frie.  
Man kan også bruge denne mulighed når man er på fire, til at opleve noget man har gjort i mange år, på Bali fik jeg lov til at at se min havskildpadde for første gang, at har været min største drøm i mange år, og hvis det ikke var få rejser ville det aldrig har været sket. Der for kan jeg lige at rejse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar