onsdag den 23. september 2015

De første 5 dage på Bali

Da vi ankom til Bali efter 15 timers fly, stod en mand og ventede på os for at før os hent til vores hotel. De 3 uger vi er på Bali skal vi bo på 3 hoteller, hvor det ende skal vi bo på to gange. Det første hotel var det vi skulle tilbage på, den første gang vi var det skulle vi være der i 5 dage, det var der vor vi bare var ved hotellet, og badede i 5 dage, det var lige en dag eller to hvor min far var ude og dykke, hvor min og min mor bare var ved hotellet. Vi hade forsøstre gang et vand karmara med, og det skal da også lige siges at jeg har taget nogen selfie med det.
De indfødte er så søde, på alle de frie jeg har være på, har jeg ikke mødt nogen der er lige så søde som dem der er indfødte på Bali.
Være aften var vi ude og spise, og selv om jeg er et krenset menneske, kunne jeg godt se at det mad min mor og far fik så godt ud.

Hotellet hade også den bedste pool jeg nogen sinde hade set, det var bare et minus, det var ikke særligt mange lillestole, så vil man ville have en, på den side der var sol, skulle man nok ud og ligge sig kl 08:00, så er det jo godt, at min far ikke sover særligt længe. Poolen var to i en og den ende side når man cirka i 15 cm vand, det var meget hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar